MELODIFESIVALEN OCH SLÄKTEN.

I lördes låg jag kvar i sängen några timmar för jag visste att så fort jag steg upp skulle jag vara tvungen att hjälpa till med städning, matlagning och dukning. Frankie väckte mig vid 6, sen låg jag i sängen till 10 för att vara mer exakt. Det var trevligt folk, och en trevlig hund. God mat (Lasagne) och världens godaste tårta till efterrätt! Mormor och moster stannade kvar hela kvällen och kollade på melodifestivalen, jag tyckte Salem skulle vinna, Moster tyckte Anna, Mamma tyckte Darin och Mormor tyckte Timoteij. Så vi skrek på varandra en hel del om jag säger så. Gick och la mig efter lite övning på pianot (Jag gör framsteg!) redan klockan 12. Jag var inte ens trött, jag hade bara absolut ingenting att göra.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0