SLAVJOBB!

Jag har fått jobb på SDR (Svensk direktreklam), även om jag hört allt om hur dåligt betalt det är och vilket skitjobb det är sökte jag för en månad sen om ett helgjobb med att dela ut reklam. Igår fick jag veta att det fanns ett ledigt distrikt i Kristianstad, jag skrek av lycka, för de 500 kronorna plus i månaden skulle innebära festivaler i sommar. Det kommer bli mycket lättare att slava när man har ett mål, så man får tänka på banden. Och lyssna på musiken.
Så ja, om två veckor ska jag börja slava! Önska mig lycka till.
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Världens roligaste Karlin

Lycka till ALICE! Jag vill, me ha jobb:P

Hoppas att ingen pitbull jagar digXD

2010-03-07 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0