The historybooks forgot about us.

Men åh, efterlängtat påsklov nu då. Tacktacktacktacktack. 
För er som är intresserade:
Imorgon: JAG SKA GÅ PÅSKKÄRRING med flummigt fint folk även om jag är för gammal för det.
Fredag: Hallucinations Harry spelar på en vernissage.
Lördag: Pappa fyller år, påskfest och kalas på samma gång. Förhoppningsvis kommer Alice.
Söndag: Alice kommer <3
Måndag: Loppis och sen början på konfirmationsläger.
Tisdag: Konf.
Onsdag: Konf.
Torsdag: Alice <3
Fredag: Alice <3
Lördag: Alice? 
Söndag: Plugg antagligen. Inför veckan efter påsk som är ett helvete.
-
Jag vet, det är mycket träffa Alice, men jag har ju inte träffat änglen på ett halvår. Så det tycker jag inte är konstigt alls.
-
Tidningarna kom idag, det var extremt lite. Jag hade tänkt tjäna pengar men ICKE, typ 50 spänn bara. Usch. 8 kilo denna veckan, i vanliga fall är det runt 50 men ja. Jag får väll göra detta med, motion av trappspring blir det ju i alla fall.
-
Puss på att jag ska ha en toppen lov. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0