Det er for vildt!

Vad mer ska jag säga. Siesta! 2010 <3
Jag han bland annat träffa roligt folk. Festivalfolk.
Vara med mitt i publiken, långt fram, i mosen på till exempel: The hives, Bob hund, Teddybears, Röyksopp, Johnossi, familjen, MEW, maskinen, [ingenting], Thåström, Timo och Anttila.
Sjunga "ja må han leva" till Howlin pelle med några tusen andra människor.
Krama Anttila och Timo.
Vara allmänt lycklig och leva på överskottsenergi.
Äta gratis kristna pannkakor och lite annan mat vid oregelbundna tillfällen.
Dansa i mängder.
Förstöra mina converse.
Finaste starten på festival-sommaren.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du verkar haft det awesommmmmme!

BOB HUND<333333

2010-06-02 @ 16:18:02
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0