Fan då internet,

som dampar rundor. Spotify fungerar inte alls och allt är jättesegt så jag kommer verkligen inte ge mig in på evighetsjobbet att ladda upp en bild. Henny uppfann idag det redan uppfunna uttrycket Icke sa nicke, men hon var stolt så inget mig emot. Jag failade på ett musikalprov och fick 38/40 på ett matteprov! Efter skolan tog jag min älskade finis cykel hem till tha house, gick runt, satt vid datorn och bakade VÄRLDENS godaste kärleksmums. Sen cyklade jag med min finis cykel ända till vånga för konfirmationen, där vi fotografetades, jag såg jättefail ut och fotografen var jättefail men sen cyklade jag hem på min finis cykel igen (mycket cyklade idag). Och nu sitter jag här, hagel och åska ute, läxor som måste göras, men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0