Håhå jaja.

Skolan idag, jag var trött. Somnade sent igår, satt uppe med alla jävla läxor. Så jag var tråkig, lam. Men ändå. Vi följer den andra klassens schema nu, förvirrade. När jag kom till lägenheten åt jag lite, sen åkte jag in till staden. Satte in pengarna jag fick på konfirmationen, sen lämnade jag tillbaka mammas konfirmationspresent, och köpte en awesome klocka för pengarna. Bättre att ha något jag använder. Sen vandrade jag runt lite, köpte en rosett på rea, sånt kan man inte annat än gilla. Jag borde plugga just nu, men istället peppar jag Anttila. Nu är det bestämt att jag ska till Göteborg nämligen, på onsdag, i övermorgon! ÅHÅ!
Dagens inköp:
Föresten: 20/11, HÅKAN I LUND! YEYEYEYEYEYEYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0