KLIPPT OCH SKURET!

Brukar man nog säga. Idag vaknade jag för sent, tog på mig lite snabba kläder och sminkade mig, åt lite fil och cyklade som en crazy till bussen. Sen var det världens tråkigaste brännboll ute! Det var kallt ute, jag är fail på brännboll. Sen var det lite random lektioner på alla håll och kanter. Jag tog efter skolan bussen till stan, men den vart sen pga överhettad motor, yaay. Sprang till frisören och bad om ursäkt för min sena ankomst, precis som på pifs lektioner. Hon klippte bort typ 2 dm av mitt långa fedt tråkiga hår och gav mig återigen en raklugg, så nu ser jag helt annorlunda ut. Kommer väl någon bild senare. Frisören var ovanligt glad över resultatet, så jag är klad. Sprang sen runt och tog slut på pengar, vita klackaskor, vita och svarta prickiga strumpbyxor som jag kommer överanvända OCH hårfärg. TADA! Sen kom jag hem, åt och NU nu borde jag verkligen plugga. Piss.

Kommentarer
Postat av: Mari

TA EN BILD MANNEN! Jag vill veta hur det ser ut! och borde plugga, slå mig?<3

2010-05-04 @ 17:20:51
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0