Konfirmerad och allt nu.

Igår var det lördag, fick stressa som fan till konfirmationsgenrepet, hade tagit en timme fel på tiden, sen ringer ida, ALICE, VAR ÄR DU!? Jag stressade på mig kläderna och ja, sminket åkte på i bilen. Väl där gick allt snabbt. Sen stog vi där, iklädda kåpor, längst fram i den fullsatta kyrkan. Konfirmationen tog en evighet då båda prästerna skulle prata om allt möjligt. Sen kom vi hem, jag fick massa fina presenter och pengar. En hund sprang runt vårt hus och var grymt kelen och jätteglad, så vi tog in honom och ringde polisen. Dom kom dock inte och hämtade hunden förrän tio på kvällen. Vi åt massa god mat och pratade en himla massa om allting, min släkt är fin. Efter att dom åkt hem allihopa satt jag josse och björn och halvsov/Pratade ett tag. Sen somnade jag bums och sov ett ganska långt tag. Mina drömmar var i alla fall helskumma.
Idag har jag till stor del slöat, vi åkte med grejerna till lägenheten. Jag har delat ut tidningarna. Pluggat på No:n. Borde plugga på HK:n, som jag är försenad med. Men det får jag väl ta tag i nu, lite sent men äsch. Hästpojken kommer till tivoli med. Ganska fint tycker jag. Funderar på att åka till Göteborg på onsdag med, skulle varit förbannat fint.

Kommentarer
Postat av: h

Svar:

Ja men då så!

Usch vad avundsjuk jag blev plötsligt.

Och galet sugen på te.

2010-05-09 @ 22:13:55
URL: http://dagdraumur.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken fin blogg! Älskar din hårfärg! :)

2010-05-09 @ 23:53:06
URL: http://iminatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0