Locked up in you house.

Hej alla små pippifåglar. Jag sitter och totalälskar johnossis nya, skriker med i dead end lite sådär halvfalskt. Igår bakade jag världens godaste vaniljbullar till konfirmationen, för det kommer galet mycket folk, men vaniljbullarna kommer säkerligen ta slut innan konfimaionen, så vad var det för mening med att jag stod och bakade till klockan 12 igår, jag blir lite fetare i alla fall. Fick ett städryck en timme senare, så ett på natten sprang jag runt i mitt rum, hittade kläder jag knappt visste existerade som slängdes i tvätten och hanterade det ganska illamåendeframkallade faktumet att min katt hade lämnat resterna av en mus på mina byxor. Fulländade även min planschvägg, har döljt en av mina rosablommiga tapeter med musikaliska människor. Idag bestämmde jag mig för att råplugga hela dagen, men tror ni jag lyckades, nej. Jag har istället varit i stan och delat ut tidningar, ätit frukt i mängder, städat lite till, suttit vid datan och groggat rundor, allt för att undkomma plugget. För jag har nämligen en grymt jobbig vecka framför mig. Ganska många konfirmationstimmar, och ungefär lika många pluggtimmar. Plus att jag måste klämma in en klipptid och charma till mig att karin färgar mitt hår. Så, det var ju tur att jag inte pluggade idag, för annars hade jag haft så lite att göra i veckan, eller? Jag sitter i alla fall just nu och längtar till sommaren, det var ju 20° ute idag. Galet. Ge mig sommar.

Kommentarer
Postat av: h

Åh Johnossi! <3

2010-05-02 @ 20:55:59
URL: http://dagdraumur.blogg.se/
Postat av: Mari

Aw skriker du till dom :) haha jag tyckte det lät fint!<3

2010-05-04 @ 17:20:17
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0