No time for us.

Tisdag idag, somande sent igår. Vaknade tidigt idag. Cyklade stressat till bussen, kom till skolan. Det var väl helt okej, eller ja. Skolan är väl aldrig allt för bra. Efter skolan packade jag, sen åt jag mig fet på pizza, sen pluggade jag, Toner som gör plugget åt dig, för att höja min levnadsstandard under pluggtimmarna. Sen duschade jag, hela handduken blev röd av hårfärg. Pappa kommer snart, då ska vi beställa tågbiljetter och siestabiljett. Fint. Vad är ett måste i en packning till gbg?

Kommentarer
Postat av: h

skor på fötterna, pengar till spårvagn, liseberg och trevliga secondhand-butiker. möjligtvis kläder på kroppen och en tandborste.

2010-05-11 @ 20:15:27
URL: http://dagdraumur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0