Regn och blåst. WIHAA!!!

Hej igen, var ett (Litet) tag sen sist nu. Igår efter skolan, som för övrigt var grymt lam, följde Karin med mig hem. Det var mulet och feset men fint ändå. Först färgade hon mitt hår, för att hon är bäst på det. Så nu har jag väldigt rött hår och ingen utväxt, äntligen. Sen bakade vi en galet underbar kaka, silviakaka du vet, och ingen kan baka den godare än vi gjorde! Sen stannade vi kvar i köket, för sånna är vi, och gjorde tacopaj, med viss hjälp av Bror och Josse. SEN ÅT VI MASSA. Vi passade efter det på att utnyttja min underbart slitna studsmatta, där vi tog runt 300 bilder, några kommer nog upp här sen, vi ser dock på 90% av bilderna ut som kompletta galningar. Det tog ett litet tag, men roligt var det. Vi gick ut i längan och hämtade en gipsplatta, som vi sen spenderade några timmar uppe på mitt rum med, och när det var klart var det en fantastiskt vacker tavla (hehe). Som antagligen också kommer upp här när jag har tid, men det har jag inte nu.
För idag ska jag konfirmera mig, åker om tre timmar till vånga kyrka och tar på mig världens fulaste kåpa. Det kommer ungefär 20 personer på besök. Men det är skitväder ute. Så. Jag får se hur det går. PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Världens Roligaste Karin

Hur sent får ni konfirmeras?:O Vi fick typ vara i kyrkan vid 9! Fusk!:P



Vi är bäst!!!:D Hihihihi



Lycka till med konfandet Barlice! Hälsa släkten och Gunter och fågelkompis!:D!!!

Hihihihi<3<3<3

2010-05-08 @ 11:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0