Sometimes life isn't easy, but igår it was!

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet. Men jag ska bättra mig. Det känns som jag gör saker hela tiden, men det gör jag kanske inte egentligen. Var inne i stan efter skolan i torsdags, sorterade tidningar, sen sov jag mest, och pluggade. Då var det grymt fint väder hela tiden. I fredags var det däremot inte grymt väder alls på något sätt, regn, regn och regn. Var hemma med Ayla hos Karin, vi sa att vi skulle vara duktiga och göra massa bra saker, men vi kollade på film, åt pizza och godis och pratade. Istället.
Det var mysigt, sen följde jag med Ayla hem på fredagskvällen och sov där, vi pratade, spelade gamla spel och kollade på film. Var uppe lite för länge med kanske.
På lördagen åkte jag, Ayla och Karin med tåget till lund och lundakarnevalen. och där var det helt jävla underbart. Massa roligt folk, underbart väder och pengar bortslängda hit och dit. Själva karnevaltåget var också helt underbart, så grymt genomtänkt och roligt.
Vi åkte hem vid sju och jag var hemma till halv 9, varpå jag åt en god pizza (Pizza två dagar i rad!). Sen dess har jag sovit, ätit våfflor och slöat. Har en dag framför mig med tidningsutdelande och plugg. Skjut mig, börjar ju bli förkyld också. Fan. Hoppas din söndag blir bättre än min?
Föresten har jag fått hem min Siesta!biljett, FUCK YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0