Three and a half when we met for the first time.

Jag är ganska dålig på att uppdatera, har inte varit här på flera dagar nu heller. Men jag hoppas ni överlever. Känns som jag har gjort saker hela tiden, men egentligen har jag bara latat mig. Vill ni ha en liten uppdatering, eller det vill ni kanske inte, men det får ni i alla fall.
För en vecka sen åkte Jag, skåningen alice berglund på en spontan tripp till Gbg. Tåget var fullt sådär innan ledigheten så jag fick stå upp 2 timmar. Var framme i finfina staden på kvällstimmarna, där Mari och Emi mötte mig med tutande och kramar. Vi tog oss hem till Emi där vi till största del flummade, vi gick och la oss relativt tidigt. Men det var himlans fint.

På torsdagen skrev vi ett himelskt brev till älsklings Elin, åt god mat, åt onyttigheter och pratade. Vi var mysiga helt enkelt. Klippte av hår, addade random folk på facebook (mot min vilja) och ja. VAR FINA HELT ENKELT.


När Mari åkt hem drack jag och emelie alldeles för mycket energidryck och satt uppe och spelade awesome dataspel, kollade på mysfilm och virrade runt till klockan var 5, då gick vi och la oss. Inte på grund av trötthet. På fredagen var det kakkalas med emelies vänner, gött, några kilo tyngre bara.

Sen gick vi på bobastian, ett litet mysigt indieband. Efter det gjorde vi onödiga saker, och jag har i alla fall inget minne av att vi gick och la oss. Men det gjorde vi antagligen, för på lördagen gick vi på många loppisar. Trots ösregn, så vi såg jätteskabb ut.


Men emelie hade ju i alla fall stövlar. Sen sa vi sorgligt nog hejdå. Och jag påbörjade den långa resan hem.
På lördagkvällen var jag på Johnossi (världens bästa liveband yes) med bjorn, fishy, aahn och Karin! Man blev ju såklart trött, men dom spelade alla låtar jag ville ha, och så himla fina var dom. PEPPEN. Publiken var den med överPEPP!

På söndagen. Sov jag. Delade ut tidningar. Sov. Och var trött. På måndagen sov jag, pluggade, sov och pratade i telefon. Och var i skolan såklart. I går sov jag, pluggade, var i skolan, pratade ännu mer i telefon och klippte gräs. Sen var det idag. Jag var extremt trött, men det var fint väder så jag mår bra. Tror jag. Är lite depp över alla möjliga olika saker, men jag överlever. Precis när jag var som opeppigast, kom en liten sötsöt tjej på skolan och satte sig brevid mig i bussen, och så sa hon "Du är fin Alice" och gav mig en maskros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0